Гарантія
Гарантія найкращої ціни
Якщо Ви знайшли нижчу ціну, на інших інтернет-ресурсах України, за будь-який товар представлений у нас в магазині, в слідстві розпродажів та акцій, напишіть нам і ми обов'язково зробимо Вам пропозицію краще, і природно відмінну ціну.
Для узгодження остаточної ціни, зробіть замовлення у нас на ресурсі з позначкою "Там Дешевше" з посиланням на сайт з меншою ціною, або телефонуйте +38 (097) 257-11-88. Завжди раді забезпечити Вам кращу ціну і комфортний сервіс!
Гарантійні зобов'язання
На товар, що придбаний в Інтернет-магазині «FishBum» встановлений наступний строк гарантії – 30 днів, з урахуванням гарантії фірм-виробників. Гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі товару покупцю
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків (придбання товару неналежної якості) покупець, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати пропорційного зменшення ціни товару, а в разі її невиконання, заявити іншу вимогу згідно чинного законодавства України.
Обмін (заміна) та повернення Товару
За наявності товару, вимога покупця про заміну товару з недоліками підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом 14 днів або в інший строк, за домовленістю сторін. У разі відсутності товару, вимога покупця про його заміну підлягає задоволенню у 2х-місячний строк з моменту подання відповідної заяви.
Вимоги покупця, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення покупцем правил користування товаром або його зберігання.
Покупець має право протягом 14 днів повернути, та вимагати повернення сплачених грошових коштів, чи обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, якщо він не використовувався, і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром.
Покупець має право протягом гарантійного строку повернути товар продавцю та вимагати повернення сплачених грошових коштів у разі, якщо товар має дефекти – істотні недоліки, які не можна усунути і які виникли з вини виробника товару.
Свої вимоги щодо обміну (повернення) товару, покупець має направити на e-mail та зателефонувавши за номером телефону, зазначеного на кожній сторінці зверху сайту або в розділі «Контакти». При цьому покупець має зазначити інформацію про дату та номер замовлення, обставини, що відносяться до замовлення, зокрема тип і дату виникнення невідповідностей; вимоги до Покупця: контактні дані покупця (телефон, e-mail), і pdf-скани супровідних документів на товар.
Обмін та повернення товару відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" здійснюється за адресою: м. Київ, вул. Шахтарська, 4-а.